17.12.16

Kinni jäänud ühte lõikesse

Kui ma rohkem kui aasta tagasi konstrueerisin sellise lihtsa lõikesüsteemi neile, kes ei tea, kus nende vöökoht on, siis ei osanud ma arvata, et see lõige nii populaarseks kujuneb. Tegelikult ma ei teagi, kui populaarseks muutus see lõige selle blogi külastajate hulgas, aga isiklik laps on selle järgi küll päris mitu toredat kleidikest teinud (kuigi tal on vöökoht täiesti olemas :)) ja mulle täiesti uskumatul moel on päris mitu mitteniiväga tuttavat inimest palunud, et kas sa teeksid ometigi sellise vöökohata inimeste õmbluskoolituse...  Selle viimase üle võib isegi mõelda, et ehk olekski vaja.

Aga üks on selge, see lõige on väga populaarseks muutunud esmajoones minu isiklikus õmblustoas. Ehk siis ma ei viitsi muud mõelda, kui et võtan jälle selle lõike ja eriti tore on see, et on olemas järjest ilusamaid kangaid, millest see PINK BASIC valmis õmmelda. Rohelisekirju kanga tellisin Poolast ja unenäopüüdjatega kanga fb ühistellimise grupist. Siidisalli riie on Paidest LipiLapi poest.
Seekord täiendasin lõiget taskutega. Rohelisele tuunikale sai kängurutasku ja sinisele kleidile küljeõmblustesse tehtud taskud. Sinisel kleidil on alumine osa läbi lõigatud ja alt kitsendatud.

Elagu taskud!


1 kommentaar:

  1. Mõnus lõige tõesti. Kohandasin sarnase endale teisest lõikest. Ainus mure, et küljeõmblusse tehtud taskud kipuvad välja ronima. Kas on mingit nippi, et nad ilusasti seespool püsiks?

    VastaKustuta